onsdag 15 oktober 2014

Lite frustrerad trots allt...

Det är svårt att hinna med allt man vill. Tiden räcker inte till...Inget originellt, jag vet... 
Mitt träningsupplägg för hösten var ju spinning en gång/vecka (långpass), ett kortare och ett längre löppass. Inget oöverstigligt alls men ändå omöjligt vissa veckor. För det ska ju sjungas, klippas, umgås, ses på film osv osv. Imorgon ska jag ta med träningskläder hit till Lidköping där jag jobbar tillfälligt några dagar. Byter om innan jag åker hem så att jag hinner ut en runda innan kören imorgon kväll. Enda chansen denna veckan!! Det gäller att ta den! ELLER om jag är ambitiös och får till en runda innan vi sätter igång med långövningen på lördag förmiddag innan konserten på kvällen. Beror på hur mycket "bubbel" det blir med tjejerna på fredag ;-)


1 kommentar:

  1. Brottas med mig själv just nu. Glömde hälften av kläderna hemma i morse, regnet öser ner...och så är det löparvecka på Lidl. Här ska kompletteras! Men orkar jag samla mig till en tur innan kören...?

    SvaraRadera