söndag 28 juni 2015

Guldrunda mm

En skitrunda brukar komma ensam men jag klämde minsann i med en till i fredags förmiddag...Bläää.. Ingenting att skylla på tyvärr....at least I thought...kom till slut på att jag inte druckit nåt kaffe innan jag sprang. Hade jag bara gjort det så...

Rolig inflyttningsfest med mina fina vänner i fredags kväll och en skön slappardag i Hjo igår.

 Idag var det dags för repris på vår nya 9-kilometersrunda. Sovit bra, ätit lagom frukost samt druckit kaffe. Kan bara bli bra :-) och det blev det också! Gick ut i ett lugnt tempo vilket gjorde att det fanns ork kvar när vi rundat Karstorp och fortsatte i backarna upp mot Bilia och utmed Vadsboleden hemåt. Blev aldrig riktigt tvärtrött så jag kunde nog sprungit lite snabbare ändå men är jättenöjd med tiden, 1:01! En hel halvminut snabbare än förra gången! Guldrunda! 





1 kommentar: