onsdag 30 december 2015

Gott nytt år

Avslutar 2015 med ett ryggskott som effektivt håller mig borta från löpspåret. Jag skulle sprungit på julafton var tänkt men när jag skulle kränga på mig löpartightsen så vred jag till ryggen så pass att jag bara låg på golvet och skrek. Fick hjälp med att försiktigt lirka av tightsen igen ...så jäkla trist!
Medicinerar och gör lite övningar men det verkar segt...
Nu bär det av söderut. Till sol och 22 grader varmt. Det ska bli SÅ skönt och kommer säkert att göra att ryggen bättrar sig snabbare! Halva väskan består av träningskläder för springa minst en gång det SKA jag!!!


2 kommentarer:

  1. Usch då! Hoppas ryggen är bättre nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jodå den blev lite bättre och jag kunde springa tre gånger förra veckan i perfekt sommarväder!

      Radera