lördag 16 januari 2016

Winter walk

Min bästa stund på veckan är långfrukost med DN och oceaner med kaffe på lördagsmorg...förmiddagen ;-) Därför blev jag så förvånad över mig själv när jag upptäckte att jag satt där vid köksbordet och kippade efter luft, kände ett tryck över bröstet...jag måste bara ut ut ut... Inte direkt löpväder men solen sken, snön gnistrade och det var bara minus sju grader så en rejäl långpromenad fick det bli. 
Lyssnade på två Vinter i P1 under tiden. Olof Wretling från Mammas nya kille berättade om sitt liv och sina diagnoser på sitt oefterhärmliga sätt. Lars Lerin var också njutbara att lyssna på. Båda herrarna har erfarenhet över "tryck över bröstet" och båda har lärt sig att hantera det. Var tvungen att lyssna klart på Lars L så det blev 11 km och två timmars promenad innan jag var hemma igen!
Nu längtar jag efter att springa igen!

Nära Aspö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar