måndag 3 november 2014

Ups and downs

En vecka sedan jag skrev sist upptäckte jag. En vecka full med jobb, flyttplanering/funderingar, film, en ynka löptur och kör. I helgen blev det mer film och inte mindre än två löpturer i Jönköping. I lördags studsade jag fram på lätta ben, igår var varje steg en plåga...Dessutom var rundan längre och betydligt backigare. Uppförsbackarna är än så länge överkomliga. Det är värre nedför och särskilt i de branta partierna. Känns i benen idag... Blir sedvanlig måndagsspinning ikväll. Få se om det blir samma kick som förra gången!
Förresten har jag fått ett kärt bekymmer...jag har gått ner ett kilo i månaden sen jag började springa. Minus sju kilo sedan slutet på mars i år. Ska försöka pilla i mig mer mat, framförallt proteiner. Men det är lätt att säga. Jag är inte hungrigare nu och jag känner mig inte det minsta bräcklig men jag ska göra mitt bästa :-)
Kanske en tårta då och då?! Eller tre?!




1 kommentar: