lördag 9 maj 2015

Ett litet test...

...av formen och orken på en längre sträcka. Efter en härlig dag i solen och utflykt både till Hjo och Karlsborg var det dags för tre varv på 5:an på Billingen, precis som jag skrev i förra inlägget. Gick ut långsamt och fick stanna flera gånger under första kilometern eftersom vätskebältet krånglade...och sen fortsatte jag lika långsamt ;-) Allt för att orka hela sträckan. Benen var lite darriga efter tisdagens blodgivning och kraften var nog inte riktigt tillbaka. Men den kommer, det känner jag :-) Pannbenet ska ju också tränas allsindar ;-)
Som tur var så försvann solen bakom molnen och det kom till och med lite regn. Hade både vatten och saft med mig i vätskebältet. Saften gjorde susen under de sista 5 km, det kändes tydligt!
Tiden var verkligen inte lysande men just nu struntar jag i det! Happy!


(Repris på den fina vyn från Billingen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar