onsdag 13 april 2016

Kraschlandning

...så himla typiskt! Efter 9,5 km på den gröna milen stöp jag rätt i backen och slog mig ordentligt :-( Jag var nog rätt trött då i det läget och när jag kom ner till sjön så är det en slags träbrygga mitt på stigen och den stack upp lite och...där låg jag. En snäll kille sprang förbi och kollade läget med mig men jag kunde resa mig och springa/stappla de sista 4-500 meterna. 
Jaja, nån gång måste ju detta hända. Har tvättat och plåstrat och känner mig bara lite ledbruten, tack och lov.
Måste komma iväg och springa minst 1,5 mil i helgen och sen några snabba korta sträckor innan loppet nästa lördag...


Känner mig lite splittrad...

2 kommentarer:

  1. Du måste vara rädd om dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeet!! Nu är det höga knäuppdragningar som gäller framöver :-)

      Radera