lördag 23 april 2016

Vilken känsla! WHHM race report

Puts väck alla spagettiben och nervösa fladdringar som gjorde det svårt att andas! När startskottet gick så var det jag som var cool och la mig på en bekväm fart i högerfilen. Första milen kändes som en trevlig lördagspromenad och jag njöt av folkvimlet på Östermalm och alla fina träd som blommade. Naturligtvis varade inte denna eufori för alltid...vid 15 var det rejält jobbigt och klockan tickade på...Men det var god stämning där i bakre ledet och tätt mellan vätskekontrollerna och meter efter meter tog mig närmare målet. 
Vädret växlade friskt mellan sol och nästan lite varmt till regn från sidan och kraftiga vindar. Gick i mål på samma tid som vid Göteborgsvarvet förra året och är supernöjd! Ska jag springa Varvet i år (är anmäld) så ska det baske mig tränas lite bättre för det också!




Alkoholfritt bubbel bjöds efteråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar