söndag 19 juli 2015

Helgens resultat

Det blev två helt olika pass i helgen. Ett kort och snabbt fredag kväll ,4 km i 6.13-tempo, backigt... definitivt utanför komfortzonen...och ett längre idag. 15 kilometer, relativt platt i 6.58-tempo, Sist jag sprang så långt var det i 7.23-tempo under tre varv på femman på Billingen. Den rundan är ju lite jobbigare än dagens ska erkännas. Vill ändå tro att de korta och snabba gjort sitt till och hjälper mig att få bättre tider på lite längre sträckor. Hade jag orkat hålla tempot i sex kilometer till hade jag fixat Göteborgsvarvet 25 minuter snabbare! Kanske... ;-)

Invigde min nya löparkjol från North Face. Lätt och smidig och redan en favorit!

Ryggen gör sig lite påmind men inte värre än att jag kan springa. Hoppas det får fortsätta så!
Slut på rapporten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar