onsdag 24 september 2014

Kallt...

Igår eftermiddag klädde jag mig efter alla konstens regler, trodde jag, och gav mig ut på Karstorpsrundan igen. Men långa tights, funktionslinne och långärmad, tight funktionströja räckte inte. Jag frös hela tiden och när jag kom "i mål" hade jag t o m ett alldeles vitt långfinger. Jag är väl extrem på det sättet? Vem annars fryser efter 6 km på kuperad bana? Nu ska det bli lite varmare igen, tack och lov. Får lite tankar inför vintern och klädsel ändå. Underställ är förstås ett måste! Och vantar! Väntar på en löparjacka från Lonesome runners. Den tror jag blir bra i höst.
Återvinner en bild från Karstorpssjön igen för precis så här såg det ut igår em.
På fredag blir det en långrunda på 14 km. Min längsta någonsin! Spännande att se om jag fixar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar