söndag 7 september 2014

Nu är det gjort!

Mitt första, större lopp, Tjejmilen avklarat! En nyttig erfarenhet minst sagt! Matt av blodförlusten i måndags och en timme i toakö (utan vatten) under stekande sol precis innan loppet tog ner mig en del men benen kändes ändå betydligt lättare än i torsdags. Men det var ju jäkligt knixtrigt att springa i sin egen takt med alla dessa tjejer överallt! Nåväl, 1:15 blev tiden och det kan jag väl leva med. Jag vet ju att jag KAN bättre!
Översta bilden är innan loppet när vi kollar på elitens start. Den andra efter loppet, förstås! Syns ju på medaljen ;-) Här är en länk till målgången! (sök på Rezelius) 
Nu siktar jag på SLA-loppet på lördag. Endast 5 km men Vasagatsbacken är nog så marig. Ska se om jag kan provspringa den några gånger i veckan!





1 kommentar:

  1. Ja du kan bättre minst 5-7 min men du gjorde det bra i alla fall. Jag är säker på att blodgivningen fortfarande spelar in ganska mycket

    SvaraRadera