tisdag 2 december 2014

I natt jag drömde....

Jag drömde att jag skulle springa ett lopp, mitt första nu efter skadan. Värmde upp lite och benen kändes lätta och fina. Jag liksom flög fram! Då upptäckte jag att jag tappat bort min nummerlapp och utan den kan jag inte starta. Jag letar och letar....hittar den inte och plötsligt hör jag Bengt Grives (!!) röst från speakertornet "och nu startar strax Marie Hansson..." osv. Det visar sig att min pappa har tagit nummerlappen och lagt den i byxfickan men jag hinner inte sätta på den och missar alltså loppet... Allvarligt, jag tror att jag behöver komma ut och röra lite på mig snart ;-)


(Här är han, Mr Grive! Enda bilden som var fritt fram att dela!)

PS. Hansson är mitt flicknamn
PS.PS. Min pappa och jag kom alltid mycket bra överens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar